Friday, May 8, 2009

TERIMA KASIH SEMUA

Assalamulaikum semua dan salam sejahtera....

Terima Kasih setingginya pada para Sahabat, Teman, Rakan, Kenalan dan semua yang hadir memeriahkan majlis Persandingan saya tempohari... minta maaf kerana rama juga sahabat-sahabat yang menghubungi saya untuk berjumpa tapi malangnya saya kena kuarintin pulak... masa untuk dipertontonkan kepada umum bermula pada pukul1.30 petang. jadi saya tidak berkesempatan bertemu para tetamu secara keseluruhannya.

saya juga ingin mengambil kesempatan untuk menyusun sepuluh jari kiranya rakan dan teman semua tidak terlayan sangat... harap semua berpuas hati dengan layanan seadanya...

apapun pengalaman menaiki tandu berhias serta diiringi paluan kompang serta kuda akan menjadi kenangan terindah buat kehidupan baru saya ini... buat isteri saya, Noor Hafizah Abdullah... Semoga Saya menjadi yang terbaik yang wujud dalam hidup Mu ...

kepada para sahabat yang tidak sempat datang... ucapan tahniah daripada kalian sangat bernilai untuk saya... terima kasih atas segala ucapan yang diberikan...

Terima Kasih... Terima Kasih... Terima Kasih...
Assalamulaikum dan selamat Malam... Mahu Tidor sudah ni... HeHeHe.. Bye...

4 comments:

  1. Salam, mana gambar2 naik kuda?

    ReplyDelete
  2. Naik kuda? Bagus jugak tu.... Menguji kemantapan mu.... Ya.. mana gambar naik kuda tu... Abg pun minta maaf sebab tak dapat dtg hari tu.. ada masalah teknikal... apa pun tahniah ya brooo...

    Ikhlas daripada: pakboi.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. palan-palan ko jo..jgn sampai terjatuh pla..aku nda mau gambar naik kuda, tp aku mau gambar naik karabau...saw boa

    ReplyDelete
  4. Bukan Naik Kuda la BRO... Diiringi Kuda Je... Hehehe.. nanti saya uplod ah... sabar itu separuh dari iman....

    ReplyDelete